Najczęsciej zadawane pytanie

Zamówienie i dostawa
Czy realizujemy wysyłkę za granicę?

Oczywiście, kraje do których wysyłamy przesyłki wraz z cennikiem znajdują się w tym miejscu.


Czy mogę edytować/anulować zamówienie?

Jak najbardziej! W celu modyfikacji, czy też anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.


Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym, kiedy mogę je odebrać?

W momencie dostarczenia skompletowanego zamówienia na sklep otrzymają Państwo e-maila z informacją, że przesyłka jest gotowa do odbioru (ok. 1-2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia). 
W razie braku możliwości sprawdzenia skrzynki pocztowej wystarczy się z nami skontaktować telefonicznie, aby uzyskać taką informację. 


Pokaż więcej >>
Produkty
Co oznaczają oznaczenia MFG DATE i  BEST BY na etykiecie produktu?

Skrót "MFG DATE" oznacza datę kiedy produkt został wyprodukowany.
Jeżeli taka informacja znajduje się na produktach firmy Swanson oznacza to, że produkt od tej daty jest ważny przez dwa i pół roku (30 miesięcy), wyjątkiem są probiotyki, które mają 12 miesięcy ważności od tej daty.

Skrót "BEST BY" oznacza datę do kiedy produkt jest ważny do spożycia.


Reklamacja i zwroty
Otrzymałem uszkodzoną paczkę, co mam zrobić?

Prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy bądź telefoniczny, jak i o wykonanie zdjęć uszkodzonej przesyłki/produktów, a także w miarę możliwości pozostawienie ich do momentu spisania przez kuriera protokołu szkody.
Jeżeli szkoda została zauważona pod odjeździe kuriera proszę odwiedzić najbliższą placówkę przewoźnika i spisać protokół szkody (nie później niż 7 dni od doręczenia).
Wszelkie informacje dotyczące sposobu działania oraz ustalenia terminu przyjazdu kuriera, zostaną przekazane przy przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego.